W Krakowie i okolicach | ||||||
Temat: Mitsubishi Eclipse Fast Furious Temat: Ręczna kontrola momentu załączenia VTEC Zmienne fazy rozrzadu to nazwa metody.. Sposob realizacji zalezy od producenta..bmw ma vanos, toyota vvt, honda vtec itd [ Dodano: 2009-06-03, 17:08 ] Źródło: accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=3321 Temat: Giełda części - ! NOWE POZYCJE ! przepustnica Honda VTEC (b16a1 OBD0) = SPRZEDANE http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81518443 HONDA CIVIC/CRX - pompa paliwa http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81518653 BiMarco EXPERT - fotel kubełkowy http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81518866 BiMarco Barvo - fotel kubełkowy http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81519143 Źródło: forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=2634 Temat: Nowe nabytki niezegarkowe teston, świetne auto!! no i HONDA VTEC wiela to ma koników? Źródło: chinawatches.pl/viewtopic.php?t=1464 Temat: Czego teraz słuchasz ? McNasty - Honda VTEC Song http://www.wrzuta.pl/audi...honda_vtec_song Źródło: motolublin.pl/viewtopic.php?t=665 Temat: o silnikach Alfy Romeo ze zmiennych faz mozna wyciagnac wiecej niz 20 km - honda 1.6 16v 125 km, honda vtec 1.6 150km - mowa o crxie, ale to i tak stara technologia, dzisiaj to oni dopiero robia male mocne silniczki... ale konkretnych danych nie pamietam. wiem, ze cos tam bylo z 3ema fazami rozrzadu. ostatnio ogladalem program, w ktorym pokazywali cos co wygladalo jak fiat 500, mialo silnik 1.0 i moc 110 km... jakas honda z lat 50 czy 60tych. zmienne fazy pomagaja produkowac wiecej mocy oraz pozwalaja na uzyskiwanie zadowalajacej mocy na wyzszych obrotach.... Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=3640 Temat: STREET RACING in Chełm wiesz on miał bardzo duże szanse na wygrana... naprawde duze. tylko mogl jechac sam a nie z kimś i poćwiczyć start bo był bardzo kiepski. typer 200 konny robi czas taki jak moja honda vtec z 94roku? cos nie tak... dużo nie tak. ale autko i tak piekne a serducho bym wyciagną i wrzucil do siebie i zamiatał 3 klase ;P Źródło: autochelm.com/viewtopic.php?t=723 Temat: UWAGA, poszukuje posiadaczy focusa ST170 mk1 Koszty utrzymania takie jak Focusa 2.0 czyli ~12 l na 100 km. Jeździ się jak zwykłą Foką tylko jest troszkę szybszy ale nie powala. Do 4 tyś. nie czuć różnicy między 2.0. Ale potem jest git kręci się do 7300 obr., a 2.0 właściwie przy 5,5 tys. puchnie. Honda VTEC 1.6 łoi go jak chce. Dodatkowo dostajesz fajne fotele pół-skóry, czasami można trafić full skórę Recaro. Wszystkie ST są bardzo dobrze wyposażone, klima pełna elektryka 4 poduchy. Dobre heble 300mm przód i 280 mm tył (niestety przy wymianie jest kłopot bo kiepska dostępność zamienników, w ASO na zamówienie za jakieś chore pieniądze, 6 biegowa skrzynia Getrag (ponoć bardzo mocna) ale z tego co czytałem biegi mogły by być... Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=20351 Temat: [FFI] Uturbianie foczki Extra wytlumaczenie :D wreszcie wiem dlaczego Honda Vtec tak wymiata i ma tyle koni :D wreszcie moj prosty administracyjny mozg pojal jak jezdzic moja foczka :D czyli do 5,5 tys i koniec :D aha zapomnialem jeszcze dodac RASTA [notworthy] misiekT [notworthy] gruha [notworthy] i inni ktorzy posiadaja tak rozlegla wiedze na temat uturbiania foczki [notworthy] Źródło: focusklubpolska.pl/showthread.php?t=24147 Temat: 180km/h i ani torche wiecej.... :( ...:/ gotów byłem w biegu wyskakiewać :/ na suszarce miałem na moje szczęście prędkość 114 km/h :mrgreen: swoje beknąłem, ale przekonałem się że liczniki kłamią. czasami na skutek jakiś usterek mechanicznych, wybojów nie wiem czego coś im się dzieję i zaczynają z czasem przekłamywać :/ do tego tak jak mówie są skalowane na jakaś, małą stosunkowo, predkość i im szybciej tym większy błąd. także 220 1,6? jakby to była honda vtec to może, ale oplem? no coment :roll: Źródło: forum.vectra-unlimited.pl/showthread.php?t=13196 Temat: Wielki KULIG 6.03.2005 -> Niedziela (FOTO str 4) OT; avantar Honda VTEC (ale VTEC z krwi i kości czyli b-series) to narkotyk a jaki chcesz miec ziom Źródło: forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=729 Temat: Apexi VAFC II Apexi VAFC II Piggyback Fuel Computer with Integrated VTEC Controller Modifies manifold pressure signal and alters VTEC engagement point on Honda VTEC engines; Vacuum Fluorescent Display (VFD). APEX introduces the first digital fuel computer that combines fuel computer functions with a VTEC engagement controller. The V-AFC features a user-definable, eight-point, adjustable fuel curve that can be set in 500 RPM increments. The range of fuel adjustment is +/- 50% at each of the user-defined setting points. The Fuel Adjustment function considers wide/narrow throttle and low/high camshaft... Źródło: forum.streetshadows.pl/viewtopic.php?t=5609 |
||||||
© W Krakowie i okolicach design by e-nordstrom |