W Krakowie i okolicach | ||||||
Temat: Jakie auta mielimy przed Bmw !!! Temat: Honda CRX EE8 <Vajzlowóz> Model: Honda CRX ee8 rok 1991 Silnik B16A1 dolot i power rura Wydech: przelot 60mm nierdzewka srodek przelotowy Speeder koncowy porzelotowy ala Apexi N1 Zawieszenie kompletne KONI -40 Felgi: 16" AZEV opony Toyo Srodek: skórka, pasy schroth z elektrycznymi napinaczami Car-Audio: Radio Pioneer 5700MP glosniki w połce a oto i on: srodeczek No to jesce pare fotek po malowanku... Źródło: jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=1310 Temat: 200sx jako samochód dla studenta? :) Witam! Mam nadzieje, że nie duplikuje żądnego istniejącego tematu... Szukajką się trochę bawiłem, lecz nic ciekawego nie znalazłem. Powoli, bo powoli (zmiany planów, przypływy i odpływy funduszy...), ale zbliża się zakup samochodu. Jednakże nie szukam jakiegoś jeździdełka do przemieszczania się z punktu A do punktu B, tylko jakiegoś trochę ciekawszego samochodu... No i wstępnie wybór padł na 2 samochody - Honda CRX EE8, oraz Nissan 200sx (88-92). CRX fajny jest, szybki (w szczególności VTEC), lekki, za wiele nie pali, tyle, że jak na złość VTECi, które do czegokolwiek, poza rozłożeniem i sprzedaniem na części się nadają kosztują po kilkanaście tysięcy złotych... No i troche przeraża okropnie mała wytrzymałość podczas zderzenia... Niejedna osoba w CRXie już zgineła... Za to 200SX (rs13 - jeśli źle piszę, poprawcie) zdaje... Źródło: forum.turbokillers.com/viewtopic.php?t=8354 Temat: [91' Honda CRX EE8] B20VTEC Za zgodą naszego kolegi KOZIego dodaje ten projekcik Marka i Model- Honda CRX EE8 Modyfikacje Silnika - Blok B20Z Głowica B16A1 Zmodyfikowany układ korbowo-tłokowy Układ Dolotowy - AEM CAI hybrid + filtr Fujita kolektor ssacy ITR przepustnica ITR Uszczelka termoizolacyjna P2R Układ Wydechowy - Przelot Kolektor TriY Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - OBD0 GaRaż Race ECU Wymienione wtryskiwacze Regulator ciśnienia paliwa NGK Power Cable Układ Napędowy -... Źródło: jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=2784 Temat: auto do 13k to ja zaproponuję 2 auta oba to Honda 1. Honda CRX EE8, silnik b16a1, DOHC VTEC, 150 koni w serii, znakomita baza do dalszych modyfikacji, zapingala az miło, pełen wypas, skóra, elektryka 2. Honda Civic EG6, silnik b16a2, 160 koni w serii, pełen wypas Źródło: telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=19185 Temat: [90' Honda CRX EE8] GaRaż Race Team Samochód został zaprojektowany z przeznaczeniem na ulice i wyścigi torowe. Obecnie jest w pełni funkcjonalnym pojazdem poruszającym się po naszych drogach, ze względu na fundusze projekt ten jest ciągle rozwijany od 3 lat i posiada jeszcze rezerwy do wykorzystania. Marka i model Honda CRX EE8 Swap na B18c6 wykonany przez GaRaż Race Team Modyfikacje Silnika JUN Head package Tłoki Wiseco Montaż wykonany przez GaRaż Race Team Układ Dolotowy AEM CAI Hybrid Układ Wydechowy DC Sport 4-1 Reszta wydechu by GaRaż Race Team Modyfikacje Elektroniki i Paliwa Ecu OBD1 zczipowane i wystrojone przez GaRaż Race Team modyfikacja wiązki elektrycznej wieksze wtryskiwacze zmodyfikowany regulator... Źródło: jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=329 Temat: Nasze wykresy z hamowni :) auto: Honda CRX ee8 silnik: b16a1 moc: 150 Nm: 148 Modyfikacje: - Power Rura + stożek - wyczyszczenie kolektora dolotowego Wykres po modyfikacjach: opis po modach moc: 156,1 Nm: 145,9 Źródło: forum.honda-kielce.pl/viewtopic.php?t=2589 |
||||||
© W Krakowie i okolicach design by e-nordstrom |