gry fabularne na lektoracie
W Krakowie i okolicach

Temat: Osobowościowe predyspozycje do zagłębiania sie w gry.
...Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań. Siek-Piskozub T., 2001, Uczyć się bawiąc. Strategia ludyczna na lekcji języka obcego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. Sitarski P., 2002, Rozmowy z cyfrowym cieniem. Model komunikacyjny rzeczywistości wirtualnej, Rabid, Kraków. Stasieńko J., 2005, Alien vs. Predator – gry komputerowe, a badania literackie, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP, Wrocław. Surdyk A., 2003, Gry fabularne na lektoracie a autonomizacja studenta, niepublikowana praca doktorska napisana w KGiT UAM Poznań. Surdyk A., red. 2007, Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. tom I, seria „Język, kultura, komunikacja” nr 1, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań. Surdyk A., Szeja J. Z., red. 2007, Kulturotwórcza funkcja gier. Gra jako medium, tekst i rytuał. tom II, seria „Język, kultura, komunikacja”...
Źródło: ptbg.org.pl/forum/viewtopic.php?t=367



Temat: Projekt Magritte
...gier towarzyskich. Jednakże, co może wydawać się zadziwiające, ogólnie mówiąc sesje prowadzone przez studentów grających wcześniej w RPG wypadły słabiej niż pozostałych, niemających żadnego kontaktu z narracyjnymi grami fabularnymi wcześniej. Na to mogły mieć wpływ liczne inne czynniki, niejednokrotnie natury psychologicznej lub/i braki kompetencji językowej/komunikacyjnej, co opisuję w mojej pracy doktorskiej pt. „ Gry fabularne na lektoracie a autonomizacja studenta” (dostępna w Bibliotece Głównej UAM oraz w bibliotece ILS).
Źródło: ptbg.org.pl/forum/viewtopic.php?t=246


Temat: RPG: As A Learning Tool
...discussions abut RPGs. I am glad to see that the first English speaking user of this forum who has dared to start a discussion (there are others yet mute so far probably because of the domination of Polish in the vast majority of discussion groups) mentioned this topic, as it is especially close to me both because of my personal interest/hobby and profession I managed to combine. Not a long time ago I carried out research and wrote my PhD dissertation in 2003 (titled: “ Gry fabularne na lektoracie a autonomizacja studenta” – “Role-Playing Games in an EFL academic classroom and the student’s autonomisation”, unpublished so far) on RPGs in teaching foreign languages at advanced academic level therefore I totally agree with each of the five points you elaborated on above and all of them can be strongly supported by rich literature of the subject presenting undeniable evidence for the benefits...
Źródło: ptbg.org.pl/forum/viewtopic.php?t=235


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl

  • © W Krakowie i okolicach design by e-nordstrom