Temat: [Szkoły Magii] Zaklęcia ...Wywołanie ducha wody Ogień 1.Ciepło Opis: Prosty czar bojowy podgrzewający Twojego wroga. Efekt: Obrażeń Ogień 2-4 - Koszt: 6 Mana - Poziom 3/3 Maks. ofiar: 1 2.Dzikość Opis: Podgrzewa ciało ofiary powodując ogromne poparzenia. Efekt: Obrażeń Ogień 2-6 - Koszt: 13 Mana - Poziom 3/3 Maks. ofiar: 1 3.Kula Ognia Opis: Miota Magiczną Kulę Ognia palącą Twojego oponenta. Efekt: Obrażeń Ogień 6-9 - Koszt: 20 Mana - Poziom 3/3 Maks. ofiar: 1 4.Ognisty Grom Opis: Potężniejsza wersja Kuli Ognia Efekt: Obrażeń Ogień 9-11 - Koszt: 27 Mana - Poziom 3/3 Maks. ofiar: 1 5.Walec Ognia Opis: Zaklęcie tworzy walec, który powala Twojego przeciwnika i trawi w płomieniach. Efekt: Obrażeń Ogień 11-15 - Koszt: 27 Mana - Poziom 3/3 Maks. ofiar: 1 6.Żar Opis: Żar zmusza Towjego przeciwnika do tańca na ognistym podłożu. Efekt: Obrażeń Ogień 15-22 - Koszt: 47 Mana - Poziom 3/3 Maks. ofiar: 1 7.Pragnienie Opis:... Źródło: board.talesofmagic.pl/viewtopic.php?t=1447
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plamed.keep.pl
|
|