gregpo
W Krakowie i okolicach

Temat: U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team
zapodaję kolejne screeny z Total Uboat War... są jako wygaszacz ekranu 24 MB http://www.sendspace.pl/file/acObBrL4/ długo nie poleży więc bierzcie go szybko finałowe prace nadal trwają... Chciałem zobaczyć, ale strasznie duży rozmiar jak na screeny. Ale po poście Gregpo wiem, że ten zachód słońca sie nie zmienił. Pozdrawiam.
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2162



Temat: GWX - pytania i problemy z nim związane
Oni i tak to mają gdzieś bo na normalu pykają. Co się dziwić że polaków mają za idiotów i mówią że jesteśmy ciency.... jak słyszą... że gramy na realu... Z A W I Ś Ć mi glownie chodzilo o doskonaly 'sluch' DD i problem z ucieczka przed nimi - patrz wyzej (ktos piasal ) - gregpo
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1398


Temat: Mody
Dzieki Gregpo! Tym razem chyba sie uda!
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=368


Temat: GWX 2.1 - Mapy portów - gdzie można znaleźć?
Baja Bongo Gregpo. Właśnie po to jest GWX. Trzeba mieć masę ikry by pływać na normalu i się na stojące w portach jednostki łasić he he
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2411


Temat: U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team
Gregpo--->fajny jest ten modzik juz sobie zapodałem
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2162


Temat: GWX 2.1 - Mapy portów - gdzie można znaleźć?
Dobra chłopaki, już spokojnie. Czekamy niecierpliwie na mod sOnara, ja też myślę że GWX jest za bajkowe ale jak pisałem narazie nie mamy alternatywy, chyba że potrafimy coś z tym zrobić tak jak Gregpo. Pozdrawiam WSZYSTKICH.
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2411


Temat: GWX w fazie beta testów
Tak jak napisał Gregpo jest już do pobrania manual do GWX, poniżej link do wątku na subsim.com forum: http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=101978 macie tam kilka linków, najlepiej kliknąc ten od manual online prawym przyciskiem myszy i zapisac na twardziela. Co do beta testów, to zakończyły się na początku grudnia i okazały się potrzebne, bo przy takiej ilości w grze zmian nietrudno o błędy, większośc z nich mam nadzieję...
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=1326


Temat: Robimy Skiny dla U-Bootów i okrętów do SH III.
...wpływ efektów pogodowych na jakość farby, jakiś rdzawy czy glonowy zaciek... Dzięki wielke za pomoc! Jeśli ktoś byłby zainteresowany wersją tego godła bez cyfr, proszę o kontakt - z przyjemnością się podzielę (rysowany wektorkami więc rozdzielczość dowolna, od znaczka pocztowego do billboardu na subsimie od dluzszego czasu mozna znalezc (dla leniwych) gotowe pliki- do obrobki graficznej - aby stworzyc swoj skin do okretu. Gregpo, mógłbyś puścić linka? Z przyjemnością rzuciłbym okiem... Pozdrawiam Shakatan
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2113


Temat: GWX 2.0
o dzięki Ci Gregpo ale nadal jestem żółtodziobem jeśli chodzi o GWX. mam jeszcze pytanko Czy jeśli zainstaluje się już GWX 2.1 to można i czy w ogóle jest sens instalować dodatki typu "Morze Śródziemne" i "Seewolwes"?
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2118


Temat: GWX 2.1 - Mapy portów - gdzie można znaleźć?
...modów jest pusty. Chyba horyzont. Jak się ma nosa i się posłucha dobrze łowi się takie 'wieprzki' że nie trzeba GWXa i lasu statków. Obrazem? Wrzucę screenshota jak ją skończę. Teraz robiąc moda nie mam nawet ochoty patrzeć na SHIII ech... wbrew pozorom - mam go dość. Poważnie. Przemęczenie tematem. Testy niczym pasożyty pozbawiły mnie energii... zwłaszcza jak mod padł. Klecę go powoli. Jak mam na to ochotę. Bardzo mi się podoba podejście Gregpo. Zauważył nosens GWXa na realu i zaczął to zmieniać na prawdziwą grę. Pierwsze moje wrażenie z GWX to... komiks a nie symulator. Przeraziłem się widząc bajerę w nim. Brakuje w nim szarzyzny, mroku, rdzy, syfu, realnych na realu sensorów ect. Ja nie mogłem modować GWX bo wiedziałem, że i tak to będzie użyte dla normala. Skupiłem się na modzie własnym na real. Jak
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2411


Temat: Mody
no dzięki Gregpo za szybką odpowiedź napewno popróbuje coś z tym kombinować... pozdrawiam
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=368


Temat: GWX2.0 & stare mody
Dzięki Gregpo dzisiaj go sprawdze .
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2138


Temat: Ciemność widzę,widzę ciemność
Dzieki gregpo juz ciagne, wyglada na to, ze mod zaproponowany przez Ciebie bedzie lepszy. W kazdym razie znalazlem cos takiego http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=133808 Ten rozwiazuje sprawe o tyle, ze mozna juz cos zobaczyc. Nie ma jednak rozy bez kolcow. Koles ktory robil ten Mod pojechal po bandzie i noc zrobil znowu za jasna.(przynajmniej jak na moj gust)
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2375


Temat: GWX 2.0 - problemy techniczne i ich rozwiązywanie
Gregpo: według tego programu wszystko mam ok
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2129


Temat: GWX2.0 & stare mody
[quote=" Gregpo"] Co do dymow, efektow FX to proponuje RB_SH4_Effects_for_SH3_2_22 (juz jest chyba nastepna wersja) ... tego moda znam ale miałem konkretnie na myśli dym z d.. ale swojej, tzn dym z rur wydechowych Ubota
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2138


Temat: Sky Watcher 1309EQ2 i filtr słoneczny
...Słońce? Podajcie Wasze patenty w tym temacie I, gdyby ktos miał mi podpowiedział: dostałem okular 25mm i 10mm. Na razie korzystam generalnie z 25mm (10mm zakładam do badania dna kraterów Księżyca aczkolwiek rzadko). Czy polecacie dokupić inne okulary, i co można nimi osiągnąć? Oglądałem różne cenniki w necie. Ale ciężko trochę poruszać mi się po tym, nie mając rozpoznanego tematu. Z góry dzięki za posty. Pozdrawiam -- gregpo
Źródło: astronomia.pl/forum/viewtopic.php?t=3621


Temat: U-BOATS: TOTAL WAR - W.A.R.D.C team
Mam na głowie poważne sprawy i mod jest obecnie na niskim priorytecie. Od września zrobiłem położyłem dach, wstawiłem okna. Zrobiłem wylewki we wszystkich pomieszczeniach, położyłem gipsówki a więc rżyj dalej Gregpo bezrozumnie upojony browarkiem. Właśnie przez poganianie i brak wyrozumienia chcę by skasowano ten temat na stałe. Na razie mam masę ważniejszych spraw na głowie niż klikanie postów i grzebanie w kodzie gry... Proszę ten temat usunąć. Nie będę go kontynuował bo to mija się z celem a nie chcę śmiecić tak zacnego forum dziennikiem z pracy nad modem. Jak zakończę prace nad modem dam znać o tym... Dziękuję
Źródło: ubootwaffe.pl/forum/viewtopic.php?t=2162


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • amed.keep.pl

  • © W Krakowie i okolicach design by e-nordstrom